Thursday 26 February 2009

θύμωνε - όσο αντέχεις..

Χειροβομβίδα στο Στέκι Μεταναστών.

DSC02080

Τον Απρίλιο που μας πέρασε μαζευτήκαμε τρεις φίλοι που είχαμε γενέθλια την ίδια βδομάδα και κάναμε ένα μεγάλο (πολύ ωραίο) πάρτυ στο Στέκι Μεταναστών.

DSC02088

Τα καλύτερα γενέθλιά μου - ως τώρα.

DSC02103

Προχθες, η χειροβομβίδα έπεσε ενώ το Στέκι φιλοξενούσε συνάντηση του Συνδέσμου Αντιρρησιών Συνείδησης. Για όσους δεν ξέρουν, στο Στέκι Μεταναστών (εκτός από τα γενέθλιά μας) φιλοξενούνται μια σειρά από συλλογικότητες της Αριστεράς, του φεμινιστικού κινήματος, του κινήματος των ομοφυλοφίλων κ.ά., καθώς και δραστηριότητες μεταναστευτικών ομάδων.

DSC02094

Είμαι - για μια ακόμη φορά - θυμωμένος. Εξίσου θυμωμένος ήμουν και χθες όταν είδα, για πολλοστή φορά, τους μπάτσους να κάνουν σωματικό έλεγχο σε δύο μετανάστες στην Αιόλου κι όχι σε μένα, επειδή δεν φαίνομαι μετανάστης. Είμαι τόσο θυμωμένος που δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτα άλλο. Διαβάστε τον les_boi, τον silentcrossing, τον hnioxo και τον elementstv..

DSC02075

Εγώ θα "απαντήσω" με τις φωτογραφίες που έβγαλα (συμπτωματικά) κάποιες ώρες πριν την παραλίγο δολοφονική επίθεση από τα γύρω στενά γυρνώντας σπίτι.

DSC02095

Και να πω ότι είμαι πολύ θυμωμένος και με όλους όσους δεν ξέρουν τι έγινε στο Στέκι προχθές, δεν θα το θυμούνται σε πέντε μέρες, δεν βγάζουν συμπεράσματα από αυτό, δεν θα βγουν στο δρόμο γιαυτό, δεν θα φωνάξουν γιαυτό, δεν τους νοιάζει, δεν θα κινητοποιηθούν.

DSC02070

Γαμώ την ευθύνη μας και τον καναπέ μας.

DSC02108

9 comments:

Anonymous said...

είναι βαριά η ευθύνη του κανάπε.
και η βολή του νεοέλληνα αξίωμα των χρόνων.Οι πέντε μέρες είναι πολλές ώρες.
(λιγότερο λέω εγώ)

και αν ο θυμός φύγει τότε μένει μια πικρή γεύση που σου υπενθυμίζει πως ίσως σε κάθε Βερολίνο το σήμερα να είναι καλύτερο.

απολιτίκ πολιτική σε καθεστώς φάρσας.ελλάδα.
(με σκοπίμως μικρό έψιλον)

την καλησπέρα μου.

Anonymous said...

Tα καλύτερα γενέθλιά ΜΑΣ-ως τώρα. Και φέτος εκεί, στο υπόσχομαι ότι δεν θα μας φοβίσει κανείς!
Σε παρακαλώ μόνο μην αφήσεις το θυμό να φύγει...

Anonymous said...

Εξαιρετική σύνθεση.
Υποκλίνομαι.

Unknown said...

ευχαριστούμε για τα πολύχρωμα φοντανάκια και το θυμό. συστήνω οργανωμένη ανυπακοή τρεις φορές την ημέρα, πρωί-μεσημέρι-βράδυ προ φαγητού...

mahler76 said...

και δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο. καλή σου μέρα και καλό μήνα.

sloboda said...

στον θυμό δεν μιλάω...ακούω.....και σέβομαι...και θυμώνω κι εγώ για έχεις λόγο σοβαρό...

tsok said...

Και μετά το θυμό τί αδέρφια;
Δεν την λέω σε κανέναν ή μάλλον τη λέω πρώτη από όλους στον εαυτό μου που βαυκαλίζομαι λέγοντας ότι με καλύπτει η διεκδίκηση του πολιτισμού στην καθημερινή επαφή με το συνάνθρωπο όχι ως λύση αλλά τουλάχιστον αφετηρία. Σα να μη φτάνει όμως...

oblivion said...

μετά το θυμό, η επεξεργασία.
και μετά η δράση.
κι ο καθένας επιλέγει τη δική του.
είναι κι ο δρόμος μία δράση, λέω εγώ τώρα.. ;)
καλησπέρα!

hnioxos said...

Καλησπέρα, έχω καιρό να περάσω από εδώ. Το έχει φαίνεται η εποχή κάθε μέρα να είμαστε στο δρόμο!