Thursday 5 September 2013

κάθαρση.

- σε θέλω. πολύ. τώρα.


- ..κι εγώ (;).. αλλά δεν μπορώ. τόσο. τώρα. 

- ....


- δε το εμπιστεύομαι να με θες τόσο. 

- με πονάει αυτό. δεν σου λέω πόσο πονάω. 


- κι εγώ δε σου λέω πόσο σε θέλω. κι εγώ. 

- δεν θέλω να σε βλέπω, με πονάει. 


- εγώ θέλω να σε βλέπω. θέλω τις στιγμές που σε νιώθω κοντά μου. 

- δεν αντέχω. δεν θέλω πια. 


- μου λείπεις. 

- εμένα όχι. (καλά να πάθεις). 


- μα, κάτι έχουμε εμείς, ωραίο.. 

- εμένα μου έπαυσε. (άμυνες,..) δεν σε εκτιμάω άλλωστε πια. 


- θέλω να επανορθώσω. 

- απομακρύνομαι. 


- έχω χαρεί μαζί σου, διάολε. με έχεις σώσει. 

- χαίρομαι, αλλά δεν έχω κάτι να σου πω.. (τι θες από μένα)


- (δε ξέρω)

- (ακόμα,ε;) δε σε εμπιστεύομαι.. μου πέρασε το πάθος άλλωστε..


- ...

- ...


- έχεις δίκιο. άργησα. μα σ' αγαπάω. 

- ... κι εγώ. σε συγχωρώ. 

No comments: