Tuesday 12 August 2008

..αφιερωμένο..

Αύγουστος, φώτα στην παραλία
τα πλοία φεύγουν για τα νησιά


Φεύγουν οι φίλοι, φεύγουν τα πλοία…
ξαγρύπνησα μα είναι αργά
Ήρθε ο Σεπτέμβρης, ήρθε ο χειμώνας
στην παραλία τη σκοτεινή…
Χάθηκα μες στη ζωή μου
Χάθηκες μέσα στη βροχή…

ΥΓ είναι γεγονός ότι δεν επανέρχομαι εύθυμα.. έχω ωστόσο από νωρίς απενοχοποιήσει το δικαίωμα σε οποιοδήποτε συναίσθημα, επιλέγω λοιπόν να ξεκινήσει η σεζόν με στίχους της Λούλας Αναγνωστάκη.. και βλέπουμε! καλώς σας βρήκα και πάλι

20 comments:

asomatos said...

Καλή επάνοδο λοιπόν.
Η Λούλα είναι καλό σημάδι.
Το ταξίδι μακρυά, συνεχίζεται από εκεί που το άφησες ή από μια νέα αφετηρία, προς μια άλλη κατεύθυνση.
Επιλογή και διεκδίκηση.

Φιλιά.

brainwaves said...

Ήρθα να πάρω το πρώτο σας φοντανάκι μετά τις διακοπές!

Σημασία δεν έχει να είναι πάντα εύθυμο το συναίσθημα. Σημασία έχει μέσα από το όποιο συναίσθημα να γινόμαστε καλύτεροι και να πηγαίνουμε βήματα μπροστά...

Και επειδή γνωρίζω για το συναίσθημά σου, έχεις την ενσυναίσθησή μου, και τον ώμο μου!

Καλή επιστροφή!

brainwaves said...

...το δεύτερο φοντανάκι τελικά!

Ας είναι...

Madame de la Luna said...

Πρώτον καλώς ήρθες και δεύτερον, θαυμάσια η επιλογή σου όσον αφορά την Αναγνωστάκη. Κι εγώ με κάτι τέτοιους στίχους και τραγούδια τριπάρω και με λένε μετά οι φίλοι μου Μεγάλη Παρασκευή! Αλλά νομίζω ότι ορισμένοι καταλαβαίνουν καταβάθος το "γιατί" των επιλογών, κι ας λένε... Επίσης μου θύμησες την ατάκα ενός πανέξυπνου γνωστού μου ψυχιάτρου, ο οποίος έλεγε: "μπορώ να διαχειριστώ το θυμό μου (τη λύπη μου κ.ο.κ.), αλλά δεν θέλω. Επιλέγω να την εκφράσω" (αυτό πάει στην απενοχοποίηση των συναισθημάτων). Και τέλος, το πιο βασικό και καυτό ερώτημα: το έπλυνες τελικά χτες το μαγιό;;;
Υ. Σ. Ελπίζω να ξεκίνησε τουλάχιστον η νέα σου μέρα στην εξωτική Αθήνα, με χαμόγελο. Εγώ πάντως, χαίρομαι που σε έχουμε πάλι μαζί μας.

Nikos M. said...

καλώς ήρθες
απενοχοποιημένα και ποιητικά

το ενυδρείο -φύση και θέση- θα επιτρέπει τις βουτιές ανεξαρτήτως εποχής και κλίματος!

take care
n.

apos said...

bienvenido sos, nene!
Ωραίες φωτό, ωραίος στίχος για τις σκοτεινές τις παραλίες.

L' Aesthete Soleil said...

Μην φέρνεις τον χειμώνα τόσο γρήγορα. Έχουμε λίγο καιρό ακόμα! Σκέψου ότι και ο Σεπτέμβρης είναι καλοκαιρινός μήνας στον κόσμο τον μικρό τον μέγα που ζούμε. Cheer up λοιπόν!

ProFyLaKtiKo said...

καλά κάνεις. εγώ γυρίζω το σάββατο και ακόμη δεν ξέρω με τι συναισθήματα θα γυρίσω αν και υποψιάζομαι...

Anonymous said...

καλώς ήρθες.
και καλώς σε βρήκα.

Αναγνωστάκη, βαρύ αφροδισιακό , για τις μέρες που πέρασαν και για αυτές που δεν θα έρθουν.
και είναι ακόμα καλοκαίρι.
ομως..

θα΄ρθει Σεπτέμβρης,
θα΄ρθει χειμώνας
σε παραλία ερημική
με ολη μου τη δυναμη θα ζήσω.
θα ζήσω;
Try.

Ελευθερία Αραβανή said...

καλώς το μου και μου έλειψε ...
εμπιστεύσου το συναίσθημά σου και όλα καλά...φιλιά φιλία φιλιά

oblivion said...

hippolyte δύσκολες οι αλλαγές, αλλά απαραίτητες τελικά,ε; καλώς ήρθες!

brainwaves συμφωνώ απόλυτα και σε ευχαριστώ.. χρόνια πολλά και πάλι, κερασμένη η φοντανιέρα! ;)

madame de la luna κι εγώ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω, το μαγιώ κάπου βόσκει, θα το πλύνω που θα πάει, προς το παρόν με έχουν απορροφήσει τα συναισθήματα που λέει εύστοχα κι ο φίλος σου ο ψυχίατρος!

nikos m. χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω! ετοιμάζομαι για βουτιές λοιπόν, ελπίζω να γίνω χειμερινός κολυμβητής!

apos χαίρομαι που σ'αρέσουν, καλώς σε βρήκα και πάλι

l' aesthete soleil ίσως να έχεις δίκιο, αλλά η υπερβολή μου είναι χαρακτηριστική σε τέτοιες περιστάσεις, ίσως να ανυπομονώ για μια εποχή που να συνάδει με το συναίσθημά μου, θα προσπαθήσω πάντως!

profylaktiko γύρισε με τα συναισθήματά σου όπως τα νιώθεις, δικά σου είναι, απλά πρέπει να τα αφήσεις να αναδυθούν και να σε πάνε όπου θέλεις-θέλουν!

wanted καλώς ήρθες κι εσύ, το ζήτημα πάντα καταλήγει στην προσπάθεια.. θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου κι ελπίζω να τα λέμε!

ελευθερία είναι τόσο παρήγορο το όλα καλά, παρόλο που μπορεί να φαίνεται τόσο απλό. μες στην απλότητα έχει δύναμη.. σε ευχαριστώ! φιλιά!

mahler76 said...

Καλώς σε βρίσκουμε και μην ανησυχείς, όλα θα φτιάξουν.

Κώστας said...

Να είσαι αισιόδοξος

aKanonisti said...

Καλώς ήρθες...
Και ας μην είσαι εύθυμος...
Ολα στο πρόγραμμα είναι...
Μιά έτσι, μιά αλλιώς...
Αρκεί να εναλλάσονται.. οι διαθέσεις.. σε τακτά διαστήματα..

:-)))

oblivion said...

mahler, κώστα, akanonisti σας ευχαριστώ πολύ! καλώς σας βρήκα.. να'στε καλά!

tsok said...

welcome back.
Όπου να'ναι σας φεύγουμε εμείς οι τελευταίοι του Αυγούστου
ps. το πιάνο είναι ο βασιλιάς των μουσικών οργάνων. τέλος

Anonymous said...

Apo pou einai oi fwtografies; Ekei isoun;
Kalws irthes pisw! De lew kalo xeimwna! :-)

Anonymous said...

Λούλα...
Μου θυμίζει το ομόνυμο βιβλίο του Ραπτόπουλου.
Κλαως Ήρθες so...

oblivion said...

tsok καλά να περάσετε κι εσείς οι τελευταίοι, θα σας περιμένουμε κάπου εδώ γύρω.. θα συμφωνήσω για το πιάνο - αν και έχω μια αδυναμία και στο βιολί..

ανώνυμε από το Ιόνιο είναι οι φωτογραφίες.. α και μια τζούρα Αργοσαρωνικό! καλώς σας βρήκα!

aunt donna μου καλώς σας βρήκα και μου λείψατε!

Nikos M. said...

δεν είμαι εδώ για δεύτερο φοντανάκι
αλλά για μια ακόμα ακρόαση του πολύ καλού player
επίσης να ευχηθώ καλή εβδομάδα και να σου πω να ρίξεις μια ματιά εδώ

http://youmymirror.blogspot.com/

ισως ενδιαφέρει εσένα ή και κάποιον από τους φίλους του blog σου