Thursday 16 October 2008

με διάθεση ξεγυμνώματος (II)



Βήματα στην κατηφόρα, λαχανιασμένα
Δεν προλαβαίνω να δω
Έρχονται ή απομακρύνονται;
Ποιοι τρέχουν πιο γρήγορα;
Οι μέρες ή οι άνθρωποι;
Θυμάμαι κάποτε τους κατηγορούσα που περνούν
Κάποιοι κατηγόρησαν κι εμένα που πέρασα
Ή που τελικά δεν ήρθα καν – κι ας ήμουν εκεί
Ύστερα κατηγορούσα τη ζωή, τη συγκυρία, την τύχη
Την τύχη ή τη μοίρα
Ή και τις δύο μαζί
Μετά από δίκες και δίκες, άρχισα να κατηγορώ κι εμένα
Άργησα, ε;
Ένας κόμπος οι απλωμένες φωτογραφίες
Μοιάζουν με αστερίες οι στίχοι που θυμίζουν
Έφταιξα – χαίρω πολύ
Ενοχή άγνοιας
Στο δίλημμα «ένοχος ή βλαξ»
Απάντησα
γ. όλα τα παραπάνω
Άδικα δάκρυα, ίσως κι άδικες χαρές
Χαρές και δάκρυα ανάγκης
εκεί ήταν το θέλω μου τελικά; κράτα το αν το βρεις
Σαν παιχνίδι ήταν, σα να έπαιζα συγκρουόμενα
Αλλά δεν σκέφτηκα πριν μπω στο αυτοκινητάκι
Πόσο σκεφτόμαστε άλλωστε πριν αρχίσουμε ένα παιχνίδι;
Μόνο όταν υπάρχει στοίχημα το σκέφτεται κανείς να παίξει ή όχι
Δεν είναι στενάχωρο τώρα
Είναι πίσω μου – πολύ
Λες και είμαι κάποιος άλλος εγώ
Είμαι
Μια συνεχής διεργασία η ζωή, είπε κάποια μου φωνή
Σκόνταψα σε εκείνη την πόρτα
Του σπιτιού που είχε ζήσει ο Κουν
Έτσι έλεγε απ’ έξω
Εσύ να δεις θα σκόνταψες κάπου αλλού μάλλον
Και κάπου θα σκοντάψει ο επόμενος, κάπου εγώ αύριο
Και σκέφτηκα μετά, κατηφορίζοντας, ότι πάντα σηκωνόμαστε
Μέχρι που κάποια στιγμή σηκωνόμαστε μαζί
Δε με νοιάζει ποιος σηκώνει ποιον
Το στοίχημα είναι – υποθέτω – πόσο κρατάει μετά ο καθένας
Αυτό που δημιουργούμε μαζί
Εμάς.

9 comments:

Anonymous said...

είναι συνεχής η διεργασία.
και πεπερασμένη.
με ή χωρίς φωνές.
δεν είναι άδικα τα δάκρύα.
και αυτό το "είμαι" τελικά.
το εγώ ή ο άλλος.
μάλλον κρύβει την ουσία.
το διάλλειμα έχει πλάκα.
για την διάρκεια ,κανείς δεν ξέρει.

καλησπέρες.

tovenito said...

εξέλιξη συνεχής.
αλίμονο αν δεν ήταν έτσι.
αλλά και αν δεν κοιτάς το εγώ πώς ήταν τότε, αν δεν θυμάσαι, δεν θα μπορείς και να πας και μπροστά

HaLiaS said...

να θυμόμαστε ναι.
να μην μένουμε πίσω όμως.
μόνο μπροστά.
εμείς.
είμαστε.
κάποιοι άλλοι.
ή μήπως οι άλλοι;
άδικος είναι ο χαμός.
άδικοι και οι ανθρώποι.
εμείς.
με τους ανθρώπους.
με εμάς.
ή μήπως χαθήκανε οι άνθρωποι;
χαθήκαμε εμείς;
γίναμε μέρος του παιχνιδιού...
παίχτες και πιόνια...μαζί.ταυτόχρονα.νικητές και ηττημένοι.

υ.γ.: ο άνθρωπος τρέχει πιο γρήγορα.
οι μέρες κινούνται με σταθερή ταχύτητα.
εμείς όσο περναν τα χρόνια ανεβάζουμε στροφές.
και σπρώχνουμε τις μέρες πίσω μας.
ως πότε όμως;

Καλό Ξημέρωμα.

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

Se dyo mines tha exeis erwteythei kai tha ksexaseis na skeftesai gia orismeni "diarkeia"

aKanonisti said...

Πάντα υπάρχει στοίχημα... σε όλα τα παιχνίδια...
και πράγματι ποτέ δεν το σκεφτόμαστε.. απλά καμια φορά δεν μας ενδιαφέρει....
Δεν τίποτα ποτέ άδικο...
ακόμα και όταν γίνεται από ανάγκη...
Ολα έχουν τον ρόλο τους...
και θα πάρουν την θέση τους...
στο τέλος...

kat. said...

έχω την αίσθηση πως πιο γρήγορα τρέχουν οι άνθρωποι!
οι μέρες κυλούν όπως κυλούσαν..

Anonymous said...

Θάνατος κι αυτός ο Άντονυ...

apos said...

συμφωνώ με την kat. εμείς τρέχουμε πιο γρήγορα.
Και εδώ είναι το θέμα με το στοίχημα που βάζεις στο τέλος. Πόσο κρατάει μετά ο καθένας. Μετά.
Καλή σου μέρα.

the boy with the arab strap said...

σημασια εχει να τρεχεις με το δικο σου ρυθμο , ετσι κι αλλιως αν τα σκεφτεσαι πολυ ολα ματαια ειναι .