Thursday 10 July 2008

10+1

επειδή η τέχνη μπορεί να σας έπεσε βαριά καλοκαιριάτικα κι επειδή μ'αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου, αποφάσισα να παίξω κι εγώ αυτό το παιχνίδι στο οποίο μοιράζομαι μαζί σας 10+1 άχρηστες πληροφορίες για μένα - κι ας μη με κάλεσε κανείς, πήρα το θάρρος, εύκολα σχετικά! Ιδού:

1.Μου αρέσει να τσακώνομαι στο δρόμο, στα τρένα, τα λεωφορεία, κλπ με ανθρώπους που συμπεριφέρονται ρατσιστικά (κυρίως σε μετανάστες).

2.Δεν ξέρω να οδηγώ – τη μοναδική φορά που προσπάθησα παραλίγο να πέσω σε μια βιτρίνα με ψυγεία.

3.Ενημερώνομαι καθημερινά, διαβάζοντας έξι εφημερίδες στο διαδίκτυο – εκτός από τα αθλητικά, βέβαια.

4.Φοράω 49 νούμερο παπούτσι.

5.Έχω μια μοναδική ικανότητα να αναβάλλω τα πάντα, από το πιο ανούσιο μέχρι το πιο σημαντικό - μάλλον το κάνω για να μη νιώθω ότι πιέζομαι.

6.Στις δημόσιες υπηρεσίες, περιμένω να αδειάσει το γκισέ της εκάστοτε νεαρής υπαλλήλου ώστε να απευθυνθώ σε αυτήν και να τύχω καλύτερης μεταχείρισης.

7.Απολαμβάνω να κάνω (διακριτικά, συνήθως) ειρωνικές παρατηρήσεις σε όσους νομίζουν ότι πηγαίνουν στο θέατρο ή τον κινηματογράφο για να πουν τα νέα τους με τους φίλους τους που είχαν να δουν καιρό.

8.Στα 10 μου αποφάσισα να φτιάξω μια μυστική οργάνωση με σκοπό να παρακολουθώ και να κατασκοπεύω όλη τη γειτονιά. Η οργάνωση διέθετε καταστατικό, σύμβολο, μέλη και αναλυτικά αρχεία των καθημερινών κινήσεων οποιουδήποτε ενέπιπτε στο οπτικό μου πεδίο. Α, επίσης και κιάλια.

9.Μέχρι και στο Γυμνάσιο είχα την εμφάνιση του κλασικού φυτού, ευτυχώς από το Λύκειο και μετά άρχισα να κάνω διορθωτικές κινήσεις (κάλλιο αργά..).

10.Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να αποφύγω να είμαι ειρωνικός, όχι μόνο σε τσακωμούς, αλλά και σε απλές καθημερινές συζητήσεις, στις δημόσιες υπηρεσίες, στη δουλειά μου, ακόμα και στο φλερτ..

11.Η πρώτη λέξη που έβγαλα από το στόμα μου ήταν «ουχί».

31 comments:

aKanonisti said...

Yγιέστατος μου φαίνεστε ως νορμάλ...
Να ελπίζουμε σε μία μελλοντική ανάρτηση με αποσπάσματα από τα αρχεία της οργάνωσης σας ή θα πρέπει να περιμένουμε να πέσει το τείχος???

celsius33 said...

49 παπούτσι? 47 εδώ. Που βρίσκεις αλήθεια? εγώ δυσκολεύομαι πολύ

tovenito said...

αυτό δεν είναι πόδι;;; βάρκα είναι! λολ
επίσης ψοφάω για μυστικές οργανώσεις! το καταστατικό το θέλω ως πρότυπο! λολ

the boy with the arab strap said...

με τετεια ποδια δεν χρειαζεσαι βατραχοπεδιλα λολ .
ε λογακι ειρωνεια χρειαζεται , οταν γινεται με χιουμορ.
εχεις διατελεσει και κατασκοπος δηλαδη , να προσεχουμε απο και περα τι γραφουμε :))

greekgaylolita said...

Την μοναδικη ικανοτητα του 5 την εχω και εγω γμτ:-)

oblivion said...

akanonisti: αχ να σας χαρώ, μη με λέτε νορμάλ, το΄χω για βρισιά! ;) καλώς ήρθατε σε κάθε περίπτωση!

celcius33: τώρα τελευταία έγω εντοπίσει κάτι μαγαζιά με αθλητικά κυρίως στη Θεμιστοκλέους, οπότε έχω βρει την υγειά μου, αλλά ότι είναι πρόβλημα είναι!

tovene592: βάρκα δε λες τίποτα, είναι αυτό που λένε πρώτα στρίβει το πόδι από τη γωνία και μετά εγώ, το καταστατικό πρέπει να ψάξω να το βρω σε σκονισμένα πατάρια, αλλά αξίζει τον κόπο!

κρασί & νερό: εγώ το ξέρω ότι χρειάζεται η ειρωνεία, αλλά πρέπει να πείσω και τους άλλους ανθρώπους που παρεξηγιούνται!! όσο για την κατασκοπεία η καριέρα μου ως Μάτα Χάρι τελείωσε προ 15ετίας (επίσημα τουλάχιστον :P)

greek-gaylolita: αυτή είναι η γοητεία μας όμως.. λέω εγώ τώρα!

aKanonisti said...

Καλώς σας βρήκα...
το νορμαλ....ήταν με την καλή.. χαχαχα εννοια... μην ανησυχειτε...

apos said...

Aυτό με την οργάνωση το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, αλλά και λίγο escalofriante.
Σου αρέσει να τσακώνεσαι ε; Μήπως να δίναμε ραντεβού να κυκλοφορούσαμε μαζί;
Το ψυγείο που έπεσες, τι ακριβώς ήταν;
49 νούμερο; Υπάρχει τέτοιο πράγμα (είπε ένας άνθρωπος που φορά 41...)

oblivion said...

akanonisti: σας ευχαριστώ πολύ τότε, αρκεί στο επόμενο σχόλιο να μη με πείτε φυσιολογικό! (χιουμοράκι)

apos: αρχικά καλωσόρισες κι εσύ, ελπίζουμε να σε βλέπουμε απ'τα μέρη μας
αν κυκλοφορούσαμε μαζί, έτσι πως μας βλέπω, θα τρώγαμε ξύλο στο τέλος.. :Ρ
κατάστημα που πουλούσε ψυγεία ήταν, ευτυχώς όμως δεν έπεσα πάνω του, αλλιώς δεν θα το περιέγραφα έτσι ευχάριστα!
όσο για το 49 νούμερο, ναι, υπάρχει όντως - κι επειδή βλέπω ότι υπάρχει λαϊκό αίτημα, έχω αρχίσει να σκέφτομαι να κάνω ποστ καμια φωτογραφία του ποδιού του ιδίου!

Anonymous said...

Καλώς σας ηβρα!

predo said...

Για το 7 είσαι σίγουρος οτι το κάνεις διακριτικά ?

oblivion said...

Καλωσήρθες θειά-Ντόνα, καλώς σε βρήκαμε κι εμείς! χαρά μας να μοιράζεσαι τη σοφία σου μαζί μας!

predo: κι έλεγα ποιος λείπει ποιος λείπει :Ρ εσύ να μας πεις αν το κάνω διακριτικά ή όχι, άλλωστε την τελευταία φορά ήσανε μπροστά! καλωσήρθες κι εσύ!

predo said...

Επίσης όταν συμπληρωθούν 20 χρόνια απο την διάλυση της οργάνωσης θα μπορούσες να δημοσιεύσεις τα αρχεία και να κλείσεις πολλά σπίτια!!!!

mahler76 said...

1-καλά τους κάνεις
2-Θεούλη μου κι εώ με την οδήγηση είμαι χάλια
3-Α εγώ διαβάζω και τα αθλητικά
4-Καλά πόσο ψιλός είσαι?
5-Κι εγώωωωω
6-Δεν τις χρησιμοποιώ
7-χαχαχαχαχαχ
8-χαχαχαχαχαχ ξανά
9-εγώ ακόμη φυτό είμαι
10-Αχ το τι θα λέει το στοματάκι σου...
11-Εγώ δεν θυμάμαι.

brainwaves said...

@mahler
4. Ψιλός δεν είναι!! Ψηλός είναι αρκετά, αλλά όχι τόσο, ώστε να δικαιολογεί τα ενσωματωμένα βατραχοπέδιλα!!!!!

@oblivion
Γενικά. Άψογο το χαλί από αρλέτα - εκδρομή!
Μια εκδρομή την έχω ανάγκη εδώ που τα λέμε... Και ν' αφήσω το αύριο γι' αύριο έχω επίσης ανάγκη...
Πού θα πάμε λοιπόν;
2. Γιατί δε λες στον κόσμο και για τη φορά που παραλίγο να πέσεις στον γκρεμό; ε;
8. Είχα κι εγώ μια οργάνωση στο δημοτικό!! Με κάρτες μέλους, αρμοδιότητες, ταμείο, εράνους για την οικονομική ενίσχυση κ.λπ.!! Σε μεγαλύτερη ηλικία είχα εβδομαδιαία περιοδική έκδοση με αναγνώστες στις κοντινές γειτονιές, με κουπόνια, κλήρωση, δώρα και με αυτοσχέδιες γελοιογραφίες!!! Τέλειο;;;!!
9. Άσε... κι εγώ στη Β΄ Λυκείου άρχισα να διορθώνομαι!!
10. Το ξέρουμε :s
11. Αναμενόμενο!!!

aKanonisti said...

Θα μας πείτε γιατρέ μου (bravewaves) με τι ύψος θα ήταν αρμονικές αυτές οι πατούσες???

Υ.Γ.προσεξτε κύριε oblivion το επίθετο.. που χρησιμοποιήσα... σεβόμενη τις επιθυμίες σας...

:-)))

oblivion said...

predo: θα το σκεφτώ και ενδέχεται να αρχίσω να το δημοσιεύω εδώ για να καταλάβετε το λεπτομερές (έως ψυχαναγκασμού) του πράγματος!

mahler76: χαίρομαι που διασκέδασες τόσο, για την ιστορία η ταυτότητά μου γράφει 1.87cm

brainwaves: αυτό με τον γκρεμό είπα να το αφήσω για την επόμενη φορά, να υπάρχει σασπένς, όσο για τις οργανώσεις βλέπω το "συνδικαλιστικό" μιρκόβιο υπήρχε κάπου από τότε,ε; χαίρομαι που σ'αρέσει το τραγουδάκι..

akanonisti: επιτυχής η επιλογή σας, ωραιότατο το επίθετο, προς αντικατάσταση του "φυσιολογικός" σας προτείνω επίσης μεταξύ άλλων τα "συνηθισμένος", "λειτουργικός", δέχομαι κι άλλες προτάσεις!

brainwaves said...

Γεια σας, γεια σας!

Βλέπω το καθήκον με καλεί και πάλι!!

@akanonisti
Λοιπόν akanonisti θα τις δεχόμουνα σε ένα ύψος από 1,95 και πάνω...

Το 1,87 θα μπορούσε να βολευτεί και με ένα νουμεράκι περί του 45, άντε 46!! Ε, μα 49;!

@oblivion
Ναι, εγώ σου λέει γεννήθηκα μολυσμένος με αυτό το μικρόβιο! Από μετάλλαξη, χωρίς καμία κληροδότηση. Αποτέλεσα αφορμή για case report! Και από τότε μέχρι σήμερα, καμία βελτίωση!!!

tsok said...

Κάτι μου λέει ότι μικρός διάβαζες "Μυστικούς 7" και "Πέντε Φίλους". (It takes one to know one...). Καλημέρα.

oblivion said...

μπίνγκο tsok! με εντυπωσιάζεις! έτσι ακριβώς περνούσα τα καλοκαίρια μου! καλησπέρες!

Wrong Guy said...

λατρεύω τα ειρωνικά αγόρια!

mahler76 said...

Δεν έχω το Θεό μου. Σε πόστ παιχνίδι σε καλώ ξανά σε παιχνίδι....

oblivion said...

mr.wrong: εγώ να δείτε πως τα λατρεύω! δεν σε αφήνουν να βαριέσαι, άλλωστε!

mahler76: την πρόσεξα την πρόσκληση και ευχαριστώ πολύ, θα προσπάθήσω να ανταποκριθώ εντός των ημερών, αν και με δυσκολεύετε λίγο!!

χ.ζ. said...

Όλα καλά πάρεξ του Νο.6 που μας κοροϊδεύεις. Σιγά μη σε νοιάζει η ευγενική εξυπηρέτηση στη δημόσια υπηρεσία! Πας στη νεότερη υπάλληλο με την ελπίδα να σκύψει στα χαρτιά με ανοιχτό μπλουζάκι.

oblivion said...

αν ο στόχος σου στις δημόσιες υπηρεσίες είναι το μπανιστήρι κι όχι να ξεμπερδεύεις με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία δύο τινά συμβαίνουν: ή δεν είχες ποτέ συναλλαγή με το δημόσιο ή έχεις καιρό να δεις γυμνή γυναίκα..
και στις δύο περιπτώσεις τυχερός είσαι μάλλον.

χ.ζ. said...

Ε, άσε με μένα τώρα στα δικά μου, για σένα λέω!
:)

Κώστας said...

3. Κι εγώ ενημερώνομαι από εφημερίδες, free press περισσότερο, αλλά και μπλογκς.

7. Ένας φίλος μου με τον οποίο είχα πάει σινεμά περισσότερο από κάθε άλλο, το έκανε συνέχεια αυτό! Θεός!

8. lol

9. Εγώ από τα 18 μου και μετά...

10. Να το ψάξεις αυτό, γιατί μερικές φορές η ειρωνία προέρχεται από διάχυτο αίσθημα ανωτερότητας έναντι των άλλων.

11. Είσαι άνθρωπος του όχι;

oblivion said...

Κώστα, όντως το ψάχνω ακόμα αυτό και νομίζω ότι έχεις δίκιο: το έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι η ειρωνεία μου κρύβει μια έπαρση, αλλά προς το παρόν δεν έχω μπορέσει να κάνω κάτι για αυτό! Καλώς ή κακώς! Σε ευχαριστώ για τα σχόλια και καλώς σε βρήκαμε!

g for george said...

Θέλουμε φωτό του ποδιού! Θέλουμε φωτό του ποδιού!

oblivion said...

κοίτα σουξέ το πόδι.. θα εκτιμήσω το λαϊκό αίτημα και θα προσπαθήσω να βρω έναν εύσχημο τρόπο να το κάνω ποστ χωρίς να ρίξω το επίπεδο του μπλογκ.. κάθε ιδέα δεκτή!

Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον που σοκαρε κοινο και κριτικους με το σεξουαλικο0 του περιεχομενο