Wednesday, 1 October 2008

αιρετικές απόψεις περί ηθικής, μαζοχισμού, μικροαστισμού ..

πολλές προσλαμβάνουσες, αυτές τις μέρες.. "χρωστάω" ένα ποστ εμπνευσμένο από αυτήν την φωτογραφία στα Εξάρχεια στην roadartist, είχα διάφορες σκέψεις περί απώλειας μετά από δύο αναρτήσεις που διάβασα πρόσφατα, αλλά μια συζήτηση σήμερα βαθιά κι έξυπνη (από τις σπάνιες) σε συνδυασμό με ένα θέμα με το οποίο ασχολούμαι τελευταία επαγγελματικά με οδήγησαν αλλού.. αφέθηκα στη διεργασία που λέμε στη δουλειά μας κι έφτασα εδώ.
σκέφτομαι ότι αιωρείται μια μεταηθική.
βλέπεις ανθρώπους να προβάλλουν ένα μικροαστικό πρότυπο ως lifestyle (χωρίς βέβαια να το καταλαβαίνουν συνήθως), να αναπαράγουν στερεότυπα ηθικής που είχαν οι γονείς τους. και μάλιστα να τα υποστηρίζουν με σθένος έως και έπαρση. κι όλο αυτό συνδυάζεται με μια underground σεξουαλική ζωή προκλητική, «εναλλακτική», που δεν αρκείται στην ομοφυλοφιλία, αλλά περνάει εύκολα στο σεξουαλικό μαζοχισμό.
υπάρχει μια αντίφαση, αν με πιάνεις. μπορεί να γίνει επικίνδυνο. επειδή είναι σα να τρέχει κανείς ταυτόχρονα με δύο ταχύτητες. από τη μία υπάρχει ένα ηθικίστικο φαίνεσθαι, αδιαφοροποίητο, που προφανώς μας πάει πίσω σε κοινωνικό επίπεδο κι από την άλλη μια προσπάθεια υπόγειας διαφοροποίησης, μια τάχα μου απελευθέρωση, που τελικά είναι απλά ένα αντίβαρο στο μικροαστισμό.
η εικόνα του παππού με το βασιλιά και το σκρίνιο (που λέει κι ένας φίλος), το σωστό και το λάθος της μαμάς, οι Τούρκοι είναι κακοί, οι φυλακισμένοι μαλάκες και η ορθοδοξία σώζει. ψευτοηθική οικογενειακή.
τι κάνει έναν άνθρωπο να την υιοθετήσει όμως; παρόλο που τελικά τον πιέζει; άλλοι λένε ότι αρκεί η βλακεία. άλλοι ότι βολεύεται κανείς – μιας και δεν χρειάζεται να διαφοροποιηθεί σε συνειδητό επίπεδο, δεν χρειάζεται να παλέψει για τίποτα, να κοιτάξει μέσα του για να βρει κάτι άλλο, διαφορετικό, κρατάει το ήδη δοσμένο, το εύκολο, αφού άλλωστε περιλαμβάνει αφορισμούς και θέσφατα.
όταν βλέπεις με έπαρση κι απαξίωση ό,τι έχεις μάθει πως δε χωράει στην ηθική της μαμάς, αυτό προϋποθέτει ότι έχεις βρεις έναν τρόπο να χωράς εσύ. και χωράς όταν είσαι ατσαλάκωτος. όταν δεν φαίνεσαι «ανήθικος». αρκεί να φαίνονται οι άλλοι.
η αντίφαση αυτή όμως γεννά μια γνωστική ασυμφωνία, πιέζει. η πίεση κάπου πρέπει να διοχετευτεί. κάπως πρέπει να διαχειριστεί κανείς τις ενοχές του – γιατί αν μη τι άλλο στην ηθική της μαμάς δε χωράει η ομοφυλοφιλία.
εκεί μπαίνει το σεξ. η μαζοχιστική πρακτική, λοιπόν, μπορεί άνετα να παίζει το ρόλο της τιμωρίας που πηγάζει από αυτή την εσωτερική αίσθηση ενοχής. ή μια άλλη άποψη είναι ότι η τάση στο σεξουαλικό μαζοχισμό μπορεί να είναι μια προσπάθεια δραπέτευσης από τον εαυτό. γιατί τελικά υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι που θεωρούν το σεξ ξεκομμένο από την υπόλοιπη ζωή τους. ότι δεν έχει προεκτάσεις. ότι υποδύονται ρόλους και είναι άλλοι την ώρα του σεξ κι άλλοι την υπόλοιπη μέρα. η επίγνωση της πραγματικότητας, η υιοθέτηση μιας ηθικής που δεν χωράει τους ίδιους που την φέρουν, είναι δυσάρεστη, δύσκολη στη διαχείριση, αδύνατη κατά τη γνώμη μου.
εύλογα το άτομο ωθείται στο να δραπετεύσει από αυτήν, άλλωστε η απώλεια του ελέγχου το απελευθερώνει από τη δυνατότητα να παίρνει αποφάσεις. από την ευθύνη του εαυτού του. όπως ακριβώς δεν πήρε την ευθύνη της διαφοροποίησής του και της διαμόρφωσης της δικής του ηθικής, αλλά υιοθετεί την μικροαστική ηθική που βρήκε έτοιμη – που δεν έχει χώρο για αυτόν.
μακριά από μένα οποιαδήποτε κριτική στην οποιαδήποτε σεξουαλική πρακτική. αντιθέτως. είμαι κι εγώ μέσα σε αυτές όπως οι περισσότεροι από εμάς.
αλλά ποτέ δεν θα πω ότι έτσι γουστάρω, γιατί απλά έτσι γουστάρω. είμαι από τους ξυνούς, καταθλιπτικούς, μίζερους τύπους που πιστεύουν ότι πάντα υπάρχει ένα γιατί από κάτω. κι ας μη μας αρέσει.
κι αν ξεδίπλωσα συλλογισμούς στο μυαλό μου για το θεματάκι αυτό, είναι επειδή είδα αυτή τη "δραπέτευση" γύρω μου και δεν μπορούσα να καταλάβω πως λειτουργούσε, γιατί υπήρχε. και κυρίως γιατί με ενοχλεί πάντα αυτή η μικροαστική ηθική. η ηθική του βγάζω τον άλλον μαλάκα, ανήθικο κλπ για να εξυπηρετήσω την ατσαλάκωτη, ηθική εικόνα που έχω για μένα.
την καλησπέρα μου!

30 comments:

predo said...

Μέσα σε αυτη την κοινωνία που ζούμε ποιός μπορεί να πεί με σιγουριά τι είναι και τι όχι? Τι του αρέσει και τι όχι? Πώς περιμένουμε μια κοινωνία της Ελλάδας που ήταν περιορισμένη το 70 να ακολουθήσει τον ήδη σεξουαλικά απελευθερωμένο κόσμο της Ευρώπης και Αμερικής του 80? Έπρεπε λοιπόν να τρέξει να καλύψει τουλάχιστον 8 χρόνια. Και μην ξεχνάς οτι τα πρότυπα της τηλεόρασης παίζουν σημαντικό ρόλο. Δεν πιστεύεις οτι η γενιά μας απο μικρή ηλικία ζεί πολλά πράγματα και στα 25+ αρχίζει να βαριέται και ψάχνει αλλαγές
( όπως ο μαζοχισμός ) έτσι για να μην πλήτει. ΄Σίγουρα πάντως η σεξουαλική ζωή μας είναι ένας καθρέφτης ακόμα και των παιδικών μας χρόνων.
Όποιος πεί οτι δεν σκέφτηκε ποτέ να βάλει πιπέρι στο σεξ με λίγο παιχνίδι εξουσίας λέει ψέματα. Και αυτό που μου την σπάει είναι ο πουριτανισμός. Φίλε μου oblivion συγχαρητήρια. Ο λόγος σου ακόμα μια φορά μας έβαλε σε σκέψεις. Τα φιλιά μου.

aKanonisti said...

Στην ανάλυση περι ηθικής.. συμφωνώ πλήρως... Στην ανάλυση περι μαζοχισμού.. όχι...
Διότι δεν γίνεται για να μην παίρνει το άτομο αποφάσεις... επειδή βαρέθηκε...
Ολες οι σχέσεις εμπεριέχουν παιχνίδια εξουσίας και πάνω εκεί πατάει...το βίτσιο ή η πρακτική του μαζοχισμού..
Η αίσθηση και η ηδονή δε, έχει πολύ συγκεκριμένους τρόπους κορύφωσης που είναι εντελώς προσωπικοι..

oblivion said...

predo thnx για τα καλά σου λόγια, που να σε κέρναγα εγώ σήμερα αντί για σένα.. :Ρ μ'αρέσει αυτή η πιο κοινωνική διάσταση που βάζεις, για την εγχώρια ετεροχρονισμένη προσαρμογή μας..παράλειψή μου μάλλον, σε φιλώ!

akanonisti θα συμφωνήσω ότι οι τρόποι είναι τελείως προσωπικοί - προφανώς. απλά υπάρχουν και λόγοι. όντως παίζονται παιχνίδια εξουσίας, το υπόβαθρο αυτής της πρακτικής προσπαθώ να βρω. και μία προέκτασή της είναι και η αποφυγή των ευθυνών, των αποφάσεων, ειδικά όταν μιλάμε για παιχνίδια master-slave στο σεξ είναι σχετικά προφανές δια γυμνού οφθαλμού.. είναι άχαρο ίσως να μιλάει κανείς για τέτοια πράγματα θεωρητικά - αλλά είναι το μόνο μέσο, καλώς ή κακώς! :) απολαμβάνω πάντα τα σχόλια σου, στο'χω πει;

Anonymous said...

το ταξίδι , έστω και της ηθικής έχει πάντα αυτό το "γιατί" σα βάση.Καθένας το αντιμετοπίζει διαφορετικά είτε με περισσότερες ή λιγότερες περίπλοκες σκέψεις.
Ακόμα και η άρνησση είναι μια μορφή.Ειναι δύσκολο να χτίσεις απο το μήδεν την ψυχολογία σου ,γι'αυτο πολλοί προτιμούν την υιοθέτηση "ρόλων"- προτύπων καθαρά στην [α-]σεξουαλική τους ζωή.
Δεν νομιζω πως είναι θέμα σεξουαλικού μαζοχισμού αλλα αδυναμία αποδοχής του "θανάτου" του πατέρα σε έκταση της οιδιπόδειας αλήθειας με τη μητέρα.
Οπότε μπορούμε να μιλάμε για πρόβλημα διαχείρησης του "θελώ-κάνω" και μια απο τις συνιστώσες είναι η παραπάνω πτυχή.

Ανήκω στους "ξυνούς, καταθλιπτικούς, μίζερους τύπους που πιστεύουν ότι πάντα υπάρχει ένα γιατί από κάτω"
αλλά το γιατί ειναι η πιο παραγωγική μορφή στοχασμού και πλήρωσης και αυτό προδιαθέτει χαμόγελα.

καλησπέρες..

Anonymous said...

Εγείρεις πολλά θέματα και είναι δύσκολο να απαντήσω σε ένα σχόλιο. Δεν απα;ντιόνται όλα. Έβαλες μέσα κοινωνιολογία (μικροαστισμός) και μπόλικη ψυχολογία (το περίφημο γιατί). Θα συμφωνίσω πως η κοινωνία μας, και λέω για το Ελλαδιστάν, κινείται σε μονοπάτια μικροαστισμού. Και δεν βλέπω να σπάει όμως αυτά τα δεσμά ούτε στο κρεββάτι όπως βλέπεις εσύ. Είναι στην φύση της να ακούει τσιφτετέλια και να θεωρεί την σκέψη και το διάβασμα καψώνια του σχολικού έτους. Απλά βολεμένοι είναι όλοι αυτοί μέσα σε μια σαπίλα που δεν θέλουν να φύγουν γιατί θα αναγκαστούν να την δουν. Γιατί δεν είναι εκτός σαπίλας. Είναι μέρος της.

Για το ψυχολογικό υπόβαθρο Οιδιποδείων και άλλων συμπλεγμάτων δεν θα μπω γιατί δεν θα φτάσει ο χώρος και είναι και αδόκιμο πλέον. Μου άρεσε ο τρόπος που προσεγγίζεις τα πράγματα. Τα υπόλοιπα εν καιρώ.

Καλησπέρα

ProFyLaKtiKo said...

πολύ ωραίο κείμενο. και ενδιαφέρουσα συμπλοκή του μικροαστισμού με το μαζοχισμό και όλα αυτά με την ψευτοηθική :)

χ.ζ. said...

Και θα προσέθετα ίσως ότι ο μαζοχισμός πάει χέρι χέρι με το σαδισμό. 'Ισως εκεί να εκτονώνεται και η υποσυνείδητα αποδεχούμενη πίεση του συντηρητισμού κατά τα άλλα.
Έξυπνος και καίριος ο συσχετισμός του κοινωνικού συντηρητισμού με την ακρότητα στο σεξ...

HaLiaS said...

σε οτι δεν αφορά το σπίτι μας...είμαστε προοδευτικοί.
σε οτι αφορα το κρεβάτι μας...ειμαστε προχωρημένοι(αρκεί να μην το μάθουν οι άλλοι)

σε ότι χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού μας είμαστε συντηρητικοί (και εννοείτε δεν θέλουμε να το μάθει κανείς)
σε ότι δεν αφορά το κρεββάτι μας γινόμαστε πουριτανοί (για τους άλλους).

δεν υπάρχουν πάντα απαντήσεις στα γιατί, λογικές και κατανοητές.

Ο νεοέλληνας είναι σαν τη Θεσσαλονίκη. Κάθε χρόνο την περίοδο της ΔΕΘ που όλα τα φώτα είναι πάνω της, την καθαρίζουν και την περιποιούνται...για να την δούνε οι καρεκλοκένταυροι και οι επισκέπτες... (αυτή είναι η εικόνα προς τα έξω)
Όταν τα φώτα σβήσουν, πέφτει στο κρεββάτι της, κι αρχίζει το sex με τους πολίτες της, επιστρέφει στο μαζοχισμό της, στην kinky Καθημερινότητα της.

αλλά σσσσσσσσςςςςςςς, στις εκλογές ψηφίζουμε Τον Νομάρχη κι έχουμε μητροπολίτη τον Άνθιμο....
εξιλέωσης!

HaLiaS said...

Καλό Βράδυ και Καλό Μήνα δεν είπα, λέω τώρα, συγγνώμη!

.......marmarigi....... said...

ενα κατασκευασμα ειναι η ηθικη , της εξουσιας- κοινωνιας για να τυλιξει το ενστικτο του καθε πολιτη , να τον μαζικοποιησει και να τον ελεγχει σε σημεια που δεν μπορει με τον νομο.
το σεξουαλικο ενστικτο εινα ιτο πιο δυνατο , και η ηθικη ειναι ενα μεσο καταστολης .... καλο βραδυ χωρις ηθικες

aKanonisti said...

Βρε συ....
Δεν αποφεύγεις τίποτα...
Απλά προσφέρεις τον εαυτό σου και το κορμί σου σε μία τέτοια σχέση...
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ευθύνες...έχει να κάνει καθαρα με έλεγχο..και πόνο...
Αν θέλουμε να ψάξουμε το γιατί.. ας αφήσουμε τις ευθύνες από έξω.. και τις τάξεις...
Θα συμφωνήσω πως θα μπορούσαμε να το ψάξουμε στην παιδική ηλικία γενικότερα το θέμα του σεξ.. αλλά όχι μόνο...
Ειναι ένας συνδιασμός ψυχολογίας και ενστίκτου...
Σίγουρα όμως όχι πολιτικής...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
και εγώ γουστάρω τα blogs.. που έχουν κάτι να πουν και να συζητήσουν...
(και το φοντανάκι... με σκλάβωσε.. λέμε)
:-))))))

Nikos M. said...

ξέρεις πολλές φορές θέλω να σχολιάσω ένα κείμενο σαν αυτό που πάλλεται με εικόνες από τη ζωή μου...
συνήθως καταφεύγω να σχολιάζω τα ανώδυνα...

νομίζω πως δεν θα υπάρξει ευθυγράμμιση ποτέ-είναι φόρμες που δεν θα σπάσουν

και όλη αυτή η κουβέντα με εκπλήσει έτσι όπως όλα έρχονται να κουμπώσουν... φανερή και υπόγεια ζωή... αρχιτεκτονική του ανθρώπου...
συνεπώς... αισθητική ηθική

(παρε τη σημερινή LIFO, κρύβει μια παλλόμενη καρδιά στο κέντρο της)

ευχαριστώ (για το φοντανάκι πάντα)

apos said...

πρώτα θα πεθάνουν οι κατσαρίδες και μετά ο καθωσπρεπισμός.
(φοντανάκι δεν θα πάρω. δεν πάει με το υπέροχο τραγούδι που έβαλες.)

suncitizen said...

Ναι αλλα τώρα προσπαθείς να βάλεις κανόνες στο σεξ και αποδεικνύεσαι εσύ συντηριτικός.
Ο ερωτισμός είναι προσωπικό ζήτημα του καθενός! ¨Αν το δώσεις την ιδέα ότι ο Σαδομαζοχισμός που γουστάρει είναι κάτι ένοχο, τότε μπαίνουμε πάλι στο φαύλο κύκλο του συντηριτισμού, αλλά από άλλη πόρτα...

χ.ζ. said...

Φίλε suncitizen, αν και μάλλον δε χρειάζεται δικηγόρους ο oblivion,έτυχε μάλλον να διαβάσω το σχόλιό σου πρώτος. Δε νομίζω πάντως ότι ηθικολόγησε. Μάλλον λέει ότι απλά δεν κολλάει ο συντηρητισμός της ζωής με την ακρότητα στο σεξ, ότι υπάρχει ασυμφωνία συμπεριφοράς, δηλ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ, κάτι σαν ελαφρά σχιζοφρένεια θα έλεγα. Δε νομίζω να έχει ο άνθρωπος πρόβλημα με οποιαδήποτε σεξουαλική πρακτική από μόνη της...

Και στην akanonisti θα έλεγα πως σίγουρα το σεξ είναι θέμα ΚΑΙ πολιτικής. Τι σημαίνει να ψάξουμε στην παιδική ηλικία; να ψάξουμε στην ανατροφή. Και τι σημαίνει τρόπος ανατροφής; Πολλά. Κοινωνική-οικονομική τάξη γονιών κλπ κλπ...

Συγνώμη για τη φλυαρία, απλά βρήκα το θέμα πολύ ενδιαφέρον.

aKanonisti said...

@χ.ζ.
Τι λες ωρέ..????
Πες μου ένα βίτσιο που να χαρακτηρίζει μόνο μία τάξη....
Δεν υπάρχει κανένα!!
Αρα.. μην μπερδεύεις το σεξ με την πολιτική..
Και η ανατροφή... παίζει ρόλο μόνο στον τρόπο εκδήλωσης.. όχι στην ύπαρξη ή όχι.. του βίτσιου...

*Διευκρίνηση: Τη λέξη βίτσιο δεν την χρησιμοποιώ επικριτικά.. απλά δεν ήθελα να γράψω διαστροφή... διότι δεν θεωρώ τίποτα διαστροφικό. Στο σεξ όλα επιτρέπονται..

χ.ζ. said...

Δεν είπα ότι είναι θέμα πολιτικής, αλλά ΚΑΙ πολιτικής. Τα είπε καλύτερα ο oblivion. Δηλαδή πως ο συντηρητισμός και η καταπίεση που έχει δεχτεί κάποιος χρόνια για να είναι ατσαλάκωτος και που τα έχει πια αποδεχτεί πλήρως(βλ. πολιτική) κάπου θα εκτονωθεί. Είναι πίεση. Αφού κοινωνικά δε μπορεί να εκφράσει κάτι διαφορετικό, η ιδιωτική στιγμή του σεξ, που πλησιάζουμε όσο ποτέ την αλήθεια μας, θα τον προδώσει.

Anonymous said...

η πολιτική ειναι από τη φυση της σεξουαλικώς μεταδιδομενο νόσημα.

και νοσεί γιατί μπορεί και καταχράζεται ακόμα και τη σεξουαλικοτητα του πολίτη.
επειδή ειναι απαλλαγμένη απο κάθε ρομαντισμό μπορουμε να μιλάμε για σαδισμό , πάντα κάτω απο τα όρια του ηθικού φονταμεταλισμού του νεοέλληνα(στην προκειμένη)"μαλάκα" υπο την ευρεία έννοια.
τελικά θα πάρω και εγώ φοντανακι.


@akanonisti
στο πως οριζεις εσυ το σεξ επιτρεπονται ολα.το ιδιο και για ένα παιδεραστή.υπάρχουν όρια.ολα μπορουν να λεχθουν. οχι ομως και να γίνουν .μη γενικολογούμε.

καλησπερες.

aKanonisti said...

@wanted...
Ορια δεν υπάρχουν... η κοινωνία τα ορίζει κάθε φορά ανάλογα με την ηθική της εποχής..
Παιδεραστής δεν θεωρείται ένας τσιγγάνος που παντρεύεται ενα κοριτσακι 11 ετών...
Τωρα για την μεταφορά σου περι πολιτικής δεν θέλω να σχολιάσω διότι υποθέτω πως αστειευεσαι...


@χ.ζ.
Μάλλον είναι θέμα συντακτικού...

Anonymous said...

λογια του Mark Twain είναι.Ναι , προφανώς αστειευεται.αλλά εχουν βαθύτερη εννοια , αν το σκεφτεις καλυτερα.

έχεις παρεξηγήσει τον όρο πολιτική με την κοινωνικη διαστρωματωση, το εθιμικό και το ηθικό δικαιο.(και αυτη ειναι μια μεγαλη συζητηση)οι ιδιαιτεροτητες του καθε συνολου της κοινωνιας ακομα και σε ακραιες μορφες δεν κατοχυρωνουν τη νομιμοτητα ουτε μπορουν να ενταχθουν στα πλαισια της αναρχιας.εξαλλου λες "οτι Δεν υπάρχουν ορια" και ταυτοχρονα χρησιμοποιεις το ρημα ορίζω.η πολιτικη δεν αποσκοπει στη ρευστότητα της αρχης .είναι πρόσωπο και έχει σκοπό τη θεμελιωση της "αρίστης πόλεως" => "ορθης Πολιτειας" μεσα απο το "σωφρον" το "δικαιο" και το "καλο" οπως παραθετει ο Πλατων.
η ροπη του ψυχισμου του ανθρωπου προς τι ηθικες αξιες θα γινουν προσιτες μετα την επελευση της "ωριμοτητας" . Με τον ιδιο τροπο , μπορεις να εστιασεις και στην "παρεκκλινον" σεξουαλικοτητα.

oblivion said...

καλησπέρα σε όλους! ΄
χαίρομαι που έγινε αφορμή το ποστ για τόση συζήτηση, γιατί ομολογώ ότι κι εμένα με απασχόλησε πολύ η ισορροπία, το να διατυπώσω το συλλογισμό μου χωρίς να παρεξηγηθώ ότι ηθικολογώ..
τελικά νιώθω ικανοποίηση, ίσως γιατί περίμενα λιγότερη κατανόηση για κάποιο λόγο..
δε θα πω πολλά επί της ουσίας - νομίζω ό,τι είχα να πω το είπα στο ποστ. άλλωστε κάποιοι από εσάς με καλύψατε τόσο ώστε να μη χρειάζεται να απαντήσω στις ενστάσεις.
θα αρκεστώ να πω ότι στο δικό μου το μυαλό είναι δεδομένο πια ότι η σεξουαλικότητα είναι κοινωνικά και πολιτικά διαμεσολαβημένη.
για περισσότερα και πιο πειστικά από μένα σας παραπέμπω στο κλασικό έργο του Foucault "η ιστορία της σεξουαλικότητας"..

Roadartist said...

...πολλές σκέψεις γεννά το ποστ σου...
Αν αρχίσω να γράφω....δε θα τελειώσω σήμερα.. ;)

Απλά να πω οτι είναι εξοργιστικό..να εξακολουθεί η εκκλησία να καθορίζει (και να επεμβαίνει!!) στην σεξουαλικότητα του καθένα μας..
Οπως επίσης, να μην υπάρχει ο σεβασμός στις προτιμήσεις του άλλου..
Αυτονόητα τα θεωρώ τα παραπάνω, αλλά δυστυχώς ......δεν είναι!

Καλό σκ, και για το άλλο post που αναφέρεις, dont worry, όποτε θες ;)

Madame de la Luna said...

Α σε απόλαυσα σήμερα (τώρα σε διάβασα-σαν δε ντρέπομαι, ε;). Με κάλυψες εννοείται, συμφωνώ και επαυξάνω εννοείται και καιρός να ξεχάσουμε την ηθική της μαμάς εννοείται(αυτό επιβάλλεται όμως κιόλας). Ένα φιλί, νομίζω το κερδίζεις επάξια. Μη σου πω και μια αγκαλιά (που στην "χρωστάω" εδώ που τα λέμε). Πάντα τέτοια. Κατόπιν απαίτησης του αναγνωστικού σου κοινού! :)

tsarlatann said...

...

απλά ήθελα με τη σειρά μου και εγώ να πω ένα γεια στον γειτονα,

σου έχω πει οτι μου αρέσει πολύ η μουσική σου? το δικό μου αγαπημενο από την Laurie είναι το coolsville

καμιά φορά στην καλλιδρομίου τα σάββατα, στη λαϊκή, σκέφτομαι πως μπορεί να είσαι ένας από αυτούς γύρω μου...

άντε, καλή εβδομάδα...

oblivion said...

γείτονα tsarlatann στη λαϊκή δε θα με δεις - ίσως επειδή με πιάνει το αγοραφοβικό μου - ενίοτε προτιμώ να κάθομαι μεσημέρια σαββάτου στον ένοικο, στο τέλος της λαϊκής, σα να μαζεύουν σκηνικά από ταινία..

mahler76 said...

δεν κατάλαβα αν πραγματικά αναφέρεσαι στον σεξουαλικό μαζοχισμό με την κυριολεκτική του έννοια ή μεταφορικά (θα έπρεπε ίσως να διαβάσω περισσότερες από μία φορά το κείμενό σου). Πίσω όμως από την πρακτική που περιγράφεις κρύβεται μάλλον ο φόβος, για αυτό που δεν αποδεχόμαστε πως είμαστε, γιαυτό που δεν τολμάμε να γίνουμε...
Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά.
Καλή σου μέρα.

tsarlatann said...

...ο ενοικος τα μεσημερια του σαββατου ειναι κλειστός, απο μια βόλτα που έκανα σήμερα, και από μια φίλη που δούλευε παλαιότερα εκεί...

:-)

oblivion said...

γείτονα tsarlatann.. ένοικος αντί παρασκηνίου.. ωστόσο διασκεδάζω όταν η αμηχανία μου γεννά υποψία δυσλεξίας! (κι ελπίδα ομοιοκαταληξίας :Ρ) η αλήθεια είναι ένα ραντεβού στα πεπόνια στη γωνία με την μπενάκη θα ήταν πιο βολικό :)))
την καλησπέρα μου!!

Anonymous said...

Malvina rules.-

tsarlatann said...

meta tis treis sto paraskinio... isws na mai me mia fili.. isws monos na diavazw...