Sunday 29 June 2008

όμορφα.. isn't it?

Μ' αυτά και μ' εκείνα πέρασε ένας χρόνος από τότε που αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το διαδίκτυο ως μέσο καταγραφής, προβληματισμού, επικοινωνίας, μοιράσματος.

Όμορφα είναι ως τώρα.

Όμορφα, γιατί μου αρέσει να βλέπω σκέψεις μου καταγραμμένες και πλαισιωμένες με οτιδήποτε θεωρώ ότι ταιριάζει κάθε φορά.

Όμορφα, γιατί ανατρέχω στα ποστ και στα συναισθήματα στιγμών αυτού του χρόνου.

Όμορφα, γιατί αν δεν ήταν αυτό το μπλογκ πολλές από τις σκέψεις μου θα έρχονταν και θα περνούσαν έτσι, χωρίς να γίνουν λέξεις.

Όμορφα, γιατί ακόμα κι αν γίνονται λέξεις οι σκέψεις μου θα έμεναν σε μένα - άντε και σε δυο τρεις δικούς μου ανθρώπους.

Όμορφα, γιατί το μοίρασμα αυτό είναι αμφίπλευρο κι έτσι νιώθω μια συλλογικότητα - ακόμα κι αν είναι τόσο αχανής κι απρόσωπη.

Όμορφα, γιατί τέλος πάντων είμαι και εγωκεντρικός και μου αρέσω όταν με διαβάζω.

Χαζεύοντας τις σελίδες αυτού του χρόνου μου και αντιπαραβάλλοντάς τες με άλλες σελίδες άλλων μπλόγκερς συνειδητοποίησα ότι σπάνια τα ποστ μου έχουν ημερολογιακό ή "αυτοβιογραφικό" χαρακτήρα.

Προς στιγμήν προβληματίστηκα, σκέφτηκα ότι αυτό μπορεί να δείχνει μια αποφυγή προσωπικής έκθεσης. Ωστόσο, είναι προφανές ότι οτιδήποτε κι αν γράφει κανείς, οτιδήποτε κι αν πλαισιώνει τις σελίδες του καθενός είναι ενδεικτικό της προσωπικότητάς του.

Οπότε κατέληξα ότι στην πορεία αυτού του χρόνου επέλεξα - χωρίς ίσως καλά καλά να το καταλάβω - να "εκτεθώ" με αυτόν τον τρόπο, τον πιο έμμεσο.

Και μ' άρεσε.

Συνεχίζω λοιπόν.

Επιδιώκοντας κι απολαμβάνοντας τη διάδραση.

Και παρακολουθώντας - στο μέτρο του δυνατού - αυτό το όμορφο μοίρασμα να απλώνεται ολοένα και πιο πολύ από τις οθόνες των υπολογιστών μας.

Καλή μας τύχη!


ΥΓ Τη φωτογραφία που ακολουθεί την επέλεξα αυθόρμητα χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο νιώθοντας ότι ταιριάζει. Στην πορεία ωστόσο κατάλαβα ότι επιλέγοντας μια φωτογραφία που δείχνει τη θέα που έχω από το σπίτι μου ίσως και να κάνω ένα - έμμεσο πάλι - βήμα προσωπικής "έκθεσης", ως επανόρθωση. Αυτά!

7 comments:

ProFyLaKtiKo said...

Καλά τι ωραία θέα... Πρέπει να είναι όμορφα :) Κερνάς καφέ?

Καλή συνέχεια εύχομαι

brainwaves said...

Yes, it is!

Είναι ωραίο να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου. Και ίσως το κάνει ακόμη πιο ωραίο να μην ξέρεις με ποιους ακριβώς τις μοιράζεσαι...

Συνέχισε έτσι γιατί τα λες καλά, τα λες ειλικρινά, τα λες θεατρικά...
Συνέχισε έτσι γιατί μας αρέσεις.

Χρόνια πολλά Sink Into Oblivion!
Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα...

ps: thanks για το φοντανάκι!

mahler76 said...

Nα συνεχίσεις έτσι. Κι εγώ έκλεισα 6 μήνες και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Χρόνια σου πολλά λοιπόν και καλή συνέχεια και καλημέρα :)

oblivion said...

prosylaktiko: το να κεράσω καφέ είναι ένα μεγάλο βήμα "προσωπικής έκθεσης" - οπότε το κόβω να αργεί, προς το παρόν κερνάω φοντανάκια :) ευχαριστώ για τις ευχές

brainwaves: thnx ;) μου αρέσει κι εμένα το δικό σου μοίρασμα, θα σε παρακολουθώ!

mahler76: καλή συνέχεια και σε σένα, σε ευχαριστώ διπλά, μου έκανες δώρο τη Σονάτα άλλωστε, συγκυριακά!

tovenito said...

ο καθένας επιλέγει το μπλογκ για διαφορετική χρήση. είναι σαν ένα πολυεργαλείο. όλοι εκτιθέμεθα σε μεγάλο ή μικρό βαθμό. έχουμε την ψευδαίσθηση ότι γράφουμε για μας αλλά είναι τόσο χαοτικά τρομακτικό όλο αυτό.. χρόνια σου πολλά λοιπόν. αν και είμαι πολύ πολύ καινούργιος αναγνώστης σου

oblivion said...

thnx tovene592, καλώς ήρθες, ελπίζω να μας κάνεις παρέα για αρκετό καιρό ακόμα..

Κώστας said...

Σε ανακάλυψα πριν λίγες μέρες από ένα σχόλιο στο μπλογκ μου.

Εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη :)